הבסיס לכל הצלחה הוא לדעת למכור!

שאלתם את עצמכם למה אתם מתקשים לסגור עסקאות? למה הלקוח הפוטנציאלי מעלה כל כך הרבה התנגדויות מתחילת השיחה עד לרגע שאתם מתחילים לפקפק גם ביכולת המכירה שלכם וגם במוצר או שירות שאתם מוכרים? 

הדרך לסגירת עסקה מחייבת לבוא מוכנים, ולדעת להוביל מהרגע הראשון. שיחת המכירה שלכם הינה אולי המגע הראשון עם הלקוח הפוטנציאלי שלכם ולכן חייבת לתת לו ביטחון בכם והרגשה של חוויה חיובית בלי קשר אם הוא סוגר אתכם עסקה בסוף השיחה או לא. 

כשאתם לחוצים על מכירה הלקוח יריח את זה מהצד השני של הקו והסיכוי שלכם לסגור יהיה אפסי.

הכנו לכם שיעור בחינם מתוך הקורס "חשיבה מחוץ לקופסא".

השאירו פרטים וקבלו את הסרטון שיהפוך אתכם לחיית מכירות בלתי ניתנת לעצירה.

השאירו פרטים

סמינר הדרכה במקום 1500 ש"ח ללא עלות על מכירות והתפתחות אישית השאירו פרטים וקבלו גישה לסרטון שבו נלמד על 7 עקרונות לסגירת עסקה וצמיחה אישית

חלק מהלקוחות שלנו

אז מה מחכה לי בשיעור?

כמעט שעתיים של נפילת אסימונים, רגעי ״אהא״ והדלקת מנורה דמיונית מעל הראש. ואם ברצינות?

בשיעור נדבר על הדרכים ליצור אימון עם לקוח בתחילת השיחה בדרך שתגרום לו להיפתח ולהכניס אותנו לעולם הכאב והבעיות שאנו באים לפתור. השלב הזה הוא קריטי להמשך השיחה ולכן חשוב לא להתחיל אותו ברגל שמאל.

נלמד הרבה מעבר לטכניקות, טריקים ושיטות שטחיות. הדברים האלה חשובים אבל הרבה יותר חשוב זה להבין איך המוח האנושי עובד ולמה אנחנו עושים את כל השלבים בתסריט המכירה בסדר מסוים, איך הכל מתחבר לאינסטינקטים הבסיסיים שלנו. 

המטרה של השיעור מעבר ללהראות את הדרך הנכונה לסגירת עסקה היא לעזור בהתפתחות אישית בתור בנאדם, בעל עסק ואיש מכירות בשיטות NLP מתקדמות.

השיעור הזה לא עוד וובינר מכירות שנוצר במטרה להיות תוכן שיווקי, מדובר בשיעור אמיתי מלא ערך וכלים פרקטיים ברמה הגבוהה ביותר מתוך קורס הדגל שלנו שנקרא ״חשיבה מחוץ לקופסה״

בין היתר נדבר בשיעור על..

הקשבה אמפטית

לפעמים במהלך השיחה עם לקוח הוא אומר ״אני לא יכולתי לדבר כל היום כי אשתי בבית חולים״

למה הוא ציין בשיחה שאשתו בבית חולים? כי הוא רוצה שידברו איתו על זה. במקרה כזה חשוב לעצור ולשאול אותו מתוך כנות, ״מה קרה לה״?

יש אנשים שכל כך מרוכזים בלסגור את העסקה שגם אם הלקוח יגיד, ״אמא שלי נפטרה״ הם לא יתייחסו לזה, ימשיכו בהליך המכירה.

לא עושים דבר כזה. חשוב להתמקד בכאב של הלקוח .

 

 

 

החיזוק המקרב של ״למה שלי״

חשוב שנדע להסביר בדיוק למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים ו״למה שלי״ יהיה חלק אינטגרלי בתסריט השיחה שלנו

. בשיחה אמיתית זה יכול להישמע בסגנון של, ״תראה אני לא מדבר איתך כרגע כדי לסגור את העסקה ולעשות איזו עמלה. המטרה זה לקדם לך את העסק. זאת הסיבה היחידה שאני עובד איפה שאני עובד. כאיש מכירות טוב אני יכול למכור כל דבר, אבל אני בוחר למכור את מה שאני מאמין בו ויכול לקדם אחרים. זה למה אני איתך על הקו ולמה אנחנו יכולים להצליח ביחד. ״

 הסבר והקדמת רציונל בסגנון הזה יגדיל את הסיכוים שיגיד לכם כן אם תשאלו ״האם את/ה מסכים/ה איתי?״, וכל כן מקדם אותנו לעבר סגירת העסקה.

7 שלבים לסגירת עסקה

קטע מתוך השיעור

מי אנחנו

נעים להכיר

חברת וויסיילס פועלת מתחילת שנת 2020 כשהעומד בראשה הוא אני, נתנאל נשיא והתפקיד שלי מסתבר הוא לקחת אותך לרמה הבאה שלך עם ידע עוצמתי בתחום המכירות וההתפתחות האישית שפיתחתי כשעבדתי בשוק ההון במשך שנים ומגיל 22 אני יודע מה זה מכירות אבל רק מכירות לא מביאות כלום אלא הבטחון העצמי והאמונה שאף איש מכירות לא יכול להמשיך לאורך זמן בלעדיהם.

שאיפות

השאיפה שלי היא להגיע למיליוני אנשים מסביב לעולם ולתת להם מענה לדבר כל כך קריטי עבורם והוא לימוד תקשורת ומכירות, התפתחות אישית, שיווק ועסקים ולמעשה עם חברה שהתחילה מקומה רביעית בלי מעלית בתוך חדר הפכנו לאחת החברות המובילות במשק בתחום המכירות וההתפתחות האישית תוך שאנחנו מלווים עסקים ונותנים להם מעטפת של מיתוג, שיווק ומכירות כך שאנחנו פונים גם לקהל הפרטי וגם לקהל העסקי .

96293966_120495516309788_3021412959051055104_n

מה אנשים אומרים על הקורס?​

השאירו פרטים

סמינר הדרכה במקום 1500 ש"ח ללא עלות על מכירות והתפתחות אישית השאירו פרטים וקבלו גישה לסרטון שבו נלמד על 7 עקרונות לסגירת עסקה וצמיחה אישית